1 - Horizontalusis enklinimas (linijos, strėlės, urašai ir kitokie simboliai ant vaiuojamosios dalies) nustato tam tikrą eismo reimą ir tvarką:
1.1
Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto srautus ir draudia paenklintame kelio ruoe vaiuoti priešpriešinio eismo juosta; ymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose, vaiuojamosios dalies ruous, į kuriuos draudiama įvaiuoti, transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir vaiuojamosios dalies kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji ymi vaiuojamosios dalies kraštą arba stovėjimo vietą.
1.2
Plati ištisinė linija ymi vaiuojamosios dalies kraštą ir ruoų, į kuriuos draudiama įvaiuoti, ribas automagistralėse; atskiria vaiuojamosios dalies juostą, skirtą maršrutiniam transportui; atskiria eismo juostą nuo maršrutinio transporto stotelės. Šią liniją kirsti draudiama, išskyrus atvejus, kai ji ymi vaiuojamosios dalies kraštą.
1.3
Dviguba ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto srautus keliuose, turinčiuose keturias eismo juostas ir daugiau, ir draudia paenklintame kelio ruoe vaiuoti priešpriešinio eismo juostomis. Šią liniją kirsti draudiama.
1.4
Geltona ištisinė linija ymi vietas, kur udrausta sustoti (stovėti), gali būti naudojama eismo juostoms ymėti darbų vietoje. Naudojama atskirai arba kartu su enklu „Sustoti draudiama“ ir nudaoma palei vaiuojamosios dalies kraštą (darbų vietoje ir vaiuojamojoje dalyje) arba gatvės bortelio viršuje. Šią liniją kirsti draudiama, kai ji skiria priešingų krypčių transporto srautus.
1.5
Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšniai tris kartus trumpesni u tarpus, skiria priešingų krypčių transporto srautus keliuose, turinčiuose dvi arba tris juostas, ir ymi eismo juostų ribas, esant dviem juostoms ar daugiau juostų, skirtų vaiuoti viena kryptimi. Šią liniją leidiama kirsti iš abiejų pusių.
1.6
Artėjimo linija – siaura brūkšninė linija, kurios brūkšniai tris kartus ilgesni u tarpus, – įspėja, kad artėjama prie 1.1, 1.3 arba 1.10 ištisinės enklinimo linijos, kuri atskiria priešingų krypčių arba tos pačios krypties transporto srautus. Šią liniją leidiama kirsti iš abiejų pusių.1.6
1.7
Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, ymi eismo juostas sankryoje, įvaiavimo į kelią (išvaiavimo iš kelio) vietą ir gali ymėti vaiuojamosios dalies kraštą keliuose, kurie pagal eismo sąlygas nepriskiriami automagistralėms, greitkeliams ir magistraliniams keliams. Šią liniją leidiama kirsti iš abiejų pusių.
1.8
Plati brūkšninė linija, kurios brūkšnių ilgis tris kartus trumpesnis u tarpus, ymi ribas tarp greitėjimo, lėtėjimo juostos ir vaiuojamosios dalies pagrindinės juostos (sankryose ir skirtingų aukščių kelių sankirtose, autobusų stotelių zonose ir panašiai). Šią liniją leidiama kirsti iš abiejų pusių.
1.9
Geltona brūkšninė linija ymi vietas, kur draudiama stovėti. Naudojama viena arba kartu su enklu „Stovėti draudiama“ ir brėiama palei vaiuojamosios dalies kraštą arba gatvės bortelio viršuje.
1.10
Dviguba linija, susidedanti iš dviejų siaurų lygiagrečių linijų, kurių viena yra ištisinė, o kita – brūkšninė, skiria priešingų arba tų pačių krypčių transporto srautus kelių ruouose, kur persirikiuoti leidiama tik iš vienos juostos; ymi vietas, skirtas apsisukti, įvaiuoti į stovėjimo aikšteles ir iš jų išvaiuoti, kur leidiama vaiuoti tik viena kryptimi. Šią liniją leidiama kirsti iš brūkšninės linijos pusės, taip pat iš ištisinės pusės, bet tik baigiant lenkti arba apvaiuoti.
1.11
Plati linija, brėiama skersai vaiuojamosios dalies („Stop“ linija), rodo vietą, kur vairuotojas privalo sustoti esant enklui „Vaiuoti nesustojus draudiama“ arba draudiamajam šviesoforo (reguliuotojo) signalui.
1.12
Iš trikampių sudaryta linija rodo vietą, kur vairuotojas prireikus privalo sustoti ir duoti kelią kertamu keliu vaiuojančioms transporto priemonėms.
1.13 - Pėsčiųjų perėjos:
1.13.3
Dvi lygiagrečios linijos, sudarytos iš stačiakampių, ymi pėsčiųjų perėją, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu.
1.14
Dvi lygiagrečios linijos, sudarytos iš kvadratų, ymi vietą, kur dviračių takas kerta vaiuojamąją dalį.
1.15 - Nukreipimo salelės:
1.15.1
Ubrūkšniuotas plotas ymi nukreipimo saleles, kurios atriboja priešingų krypčių transporto srautus arba ymi vaiuojamojoje dalyje esančią kliūtį.
1.15.2
Ubrūkšniuotas plotas ymi nukreipimo saleles tos pačios vaiavimo krypties transporto srautų atsišakojimo vietose.
1.15.3
Ubrūkšniuotas plotas ymi nukreipimo saleles tos pačios vaiavimo krypties transporto srautų susiliejimo vietose.
1.16
Rodyklės nurodo leistinas vaiavimo kryptis juostoje. enklinimas naudojamas vienas arba kartu su enklais „Eismo kryptys sankryoje“, „Eismo kryptis sankryoje“; aklakelio enklas įspėja, kad draudiama sukti į artimiausią vaiuojamąją dalį; enklinimas, leidiantis iš kairės kraštinės juostos sukti į kairę, leidia ir apsisukti.
1.17
Rodyklės su lenktu kotu įspėja, kad artėjama prie vaiuojamosios dalies susiaurėjimo arba 1.1 ar 1.3, 1.10 ištisinės enklinimo linijos, kuri atskiria priešingų krypčių transporto srautus. Gali būti naudojama kartu su bet kuriuo iš enklų „Susiaurėjimas“ arba tarpuose tarp 1.6 (1.5) linijos brūkšnių.
1.19
Urašas „STOP“ praneša, kad artėjama prie 1.11 enklinimo linijos, kai ji naudojama kartu su enklu „Vaiuoti nesustojus draudiama“.
1.21
Raidė „A“ ymi vaiuojamosios dalies juostą, skirtą tiktai maršrutiniam transportui, arba maršrutinio transporto stotelę.
1.22
Plati brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų tarp brūkšnių ilgis vienodas, ymi vaiuojamosios dalies juostą, skirtą tik maršrutiniam transportui, arba maršrutinio transporto stotelę tose vietose, kur į ją leidiama įvaiuoti (išvaiuoti iš jos).
1.24
Neįgaliojo su veimėliu simbolis ymi stovėjimo vietą, kurioje gali stovėti tik transporto priemonės, paymėtos skiriamuoju enklu „Neįgalusis“.
1.25
Šachmatų tvarka išdėstyti langeliai ymi dirbtinius kalnelius (nelygumus), įrengtus vaiuojamojoje dalyje vaiavimo greičiui mainti.
1.26
Dviguba brūkšninė linija ymi reversines eismo juostas, kuriose eismo kryptis keičiasi į priešingą, skiria priešingų krypčių transporto srautus. Šią liniją, skiriančią priešingų krypčių transporto srautus, draudiama kirsti. Jeigu ši linija skiria tos pačios vaiavimo krypties srautus, kai įjungtas alias reversinio šviesoforo signalas, šią liniją leidiama kirsti iš abiejų jos pusių, o kai įjungtas geltonas reversinio šviesoforo signalas – tik tada, kai ši linija yra vairuotojui iš dešinės.
1.27
Geltona linija paymėtas zigzagas ymi kelio vietą (pusę), kur per visą zigzago ilgį udrausta sustoti (stovėti). Brėiamas vaiuojamojoje dalyje palei jos kraštą. Gali būti naudojamas kartu su enklinimo raide „A“ arba kelio enklu „Stotelė“ maršrutinio transporto sustojimo ir stovėjimo vietai paymėti, kurioje kitoms transporto priemonėms draudiama stovėti.